Elemente de identitate vizuală

Identitatea vizuală este un sistem de reguli și recomandări de aplicare și dezvoltare a elementelor vizuale fundamentale ale mărcii: semnătură vizuală (logo + logotip + slogan), culori, fonturi, atitudine vizuală și ton. Scopul acestui sistem este de a asigura coerența, stabilitatea și dezvoltarea armonioasă în timp a imaginii mărcii.
Sistemul de identitate vizuală este în general sintetizat într-un manual de identitate a mărcii, elementele vizuale fundamentale (diferitele versiuni permise ale semnăturii vizuale, fonturi etc.) și alte aplicații fiind livrate, în general, pe CD (împreună cu manualul în format PDF).


Scopul acestei secțiuni este de a crea o imagine reală a modului în care noi vedem identitatea vizuală aplicată în mediile vizuale specifice: reclame în ziare și reviste, coperți de publicații, afișe, pliante, broșuri, autocolante, standuri, bannere, obiecte promoționale etc.


Logo biblioteca 125(PNG) / Logo biblioteca 125(TIFF)

Logo biblioteca(EPS)  /  Logo biblioteca(TIFF)

Logo editura bibliotecii(EPS)  /  Logo editura bibliotecii(TIFF)

Logo Primăria Bacău(EPS)  /  Logo Primăria Bacău(TIFF)

Logo CJ Bacău(EPS)  /  Logo CJ Bacău(TIFF)

Logo Centenar(PNG) / Logo Centenar(TIFF)